Viime syksynä meillä oli Vihreä Ideaparkki kirjaston Pentinkulmassa. Halusin tarjota glögiä ja pidin selvänä, että siellä on lämmitysmahdollisuus. No olihan se, mutta henkilökunnan taukohuoneessa.Siitäpä idea: me voisimme hankkia kirjastoon mikron. Ja allekirjoittaneen autotallissa sellainen tarpeeton kone olikin.Eilen 30.3. oli sitten suuri lahjan luovutuspäivä. Delegaatio: minä, valtuutettu Heidi Malmgren+Luukas ja Uudenmaan vihreitten toim.johtaja Anu Heikkilä+Petri ja Maria luovutimme mikroaaltouunin sijoitettavaksi kirjaston Satusiipeen. Mukaan meni myös kirja Ruokaa mikrossa.Satusiivessä järjestetään paljon erilaisia tapahtumia; kirjaston omia ja ulkopuolisia. Me toivomme, että mikrosta on iloa monille.terveisin taina pj.Mikroaaltouuni Satusiipeen. Edessä vas. Heidi, Luukas, Petri, Anu, Maria. Takana vas. Anu Younsi, Heli Koivukangas, Taina ja Soile Tapola. Kameran takana Päivi Rautavuori.