Pikkupeura Taina

Keravan vihreät julkisti uusia kunnallisvaaliehdokkaitaan, joita on tällä hetkellä 22. Joukossa ovat kaikki nykyiset kaupunginvaltuutetut. ”Tämä kertoo siitä, että politiikan tekeminen vihreässä ryhmässä on koettu mielekkääksi. Olemme saaneet asioita aikaan ja yhteistyö muiden puolueiden kanssa on toiminut hyvin. Vihreässä porukassamme on hyvä henki ja kokouksissamme on usein hauskaa, vaikka välillä painiskellaan vaikeidenkin asioiden kanssa.”, kertoo Keravan vihreiden puheenjohtaja, kaupunginvaltuutettu Taina Pikkupeura.

Kuluneen vaalikauden aikana on jouduttu tekemään hankaliakin päätöksiä, kun taloustilanne on ollut tiukka. Tulevaisuuden näkymätkin ovat haasteelliset, mikä on saattanut osaltaan vaikuttaa uusien ehdokkaiden rekrytointiin. Moni arkailee mukaan lähtemistä, vaikka kiinnostusta olisi. ”Rohkaisen kaikkia kiinnostuneita lähtemään mukaan. Olemme saaneet ehdokaslistallemme paljon uusia nimiä, ja listalla on edelleen hyvin tilaa myös uusille kasvoille. Politiikka on harrastus, joka tarjoaa haastetta ja antaa paljon. Ja se voi tosiaan olla hauskaakin!”, kannustaa Pikkupeura.