Kuntavaalit pidetään 28.10. – kampanjointi ja vaalilupausten antaminen on täydessä vauhdissa.
Me Keravan vihreät haluamme tuoda esiin, että meidän äänestämisellämme saa myös asioita aikaan – sitä varten sivuillamme julkaistaan vaaleihin saakka juttuja aikaansaannoksistamme otsikolla *Vihreitä saavutuksia Keravalla*.
Pysy kanavalla – uusia juttuja julkaistaan säännöllisin väliajoin!

OMAISHOIDON TUEN PUOLUSTAMINEN

Kuluneen valtuustokauden aikana talous on ollut tiukalla ja säästökohteita on haettu kaikkialta. Myös omaishoidon tuki on ollut leikkauslistalla, mutta yhdessä muutamien muiden puolueiden kanssa olemme saaneet torjuttua leikkaussuunnitelmat. Keravan vihreät on johdonmukaisesti puolustanut omaishoidon tukea sekä sosiaali- ja terveyslautakunnassa, kaupunginhallituksessa että kaupunginvaltuustossa. Olemme pitäneet tärkeänä, että omaishoidon tuen määräraha on riittävä, ja että omaishoidontuen kriteerit täyttävät hakijat ovat päässeet palvelun piiriin. Myös omaishoitajien jaksamista on tuettava takaamalla omaisille ilmainen hoitopaikka silloin, kun hoitaja käyttää lakisääteisiä vapaapäiviään.