Lahtinen-Eeva_14-11-05_068_webKeravan Vihreät valitsi vuosikokouksessaan 8.4.2015 yhdistykselle uuden hallituksen. Puheenjohtajaksi valittiin Eeva Lahtinen, joka toimii Keravalla ensimmäisen kauden kaupunginvaltuutettuna. Lahtinen työskentelee laboratorioanalyytikkona terveysteknologian alalla.

”Olen iloinen päästessäni luotsaamaan osaavaa joukkoamme. Keravan Vihreissä on hyvä yhteishenki, meillä on yhdessä aito halu kehittää kaupunkia kestävästi ja asukaslähtöisesti. Itselleni erityisen läheisiä asioita ovat lähiluonnon puolustaminen ja lapsiperheiden asiat”, kertoo tuore puheenjohtaja Lahtinen.

”Koen, että vihreillä on ollut tärkeä rooli asioiden eteenpäin saamiseksi kaupunkimme päätöksenteossa. Olemme pyrkineet hyvään yhteistyöhön kaikkien puolueiden kanssa ja näin haluamme tehdä jatkossakin”, Eeva Lahtinen jatkaa.

Hallituksen muiksi jäseniksi valittiin Tuija Laitinen, Joanna Ovaska, Taina Pikkupeura ja Heikki Tarvainen.